fredag den 10. august 2012

ZAMZAM, historien der endte lykkeligt

Som mange ved forsvandt ZAMZAM, efter en veninde havde passet ham, og der var efterlysninger via medier og Facebook, og det er med stor glæde at Sabrina har fået sin elskede hund tilbage.
Jeg har fået lov til at dele hendes histore, og TAK til manden, der var ærlig. Du er lige så meget offer som Sabrina
Historien viser også, at man skal være grundig når man køber hund....  ikke alle er ærlige og har dyrets interesse som prioritet



Så er zamzam hjemme....!!! Kort fortalt: Jeg blev ringet op af en fremmede mand, som efter at have set annoncen på EB, ville spørge mig om nogle ting.. Han spurgte b.la. om jeg ikke havde sagt til Ceb, at jeg ville af med zamzam, og ha´ bedt Ceb finde en ny familie til Zamzam... Efter at have snakket frem og tilbage med manden siger han at han lige vil finde ud af hvor min hund er... Han ringer så tilbage senere og fortæller at politiet lige har været for, at hente Zamzam på hans bopæl. Jeg spørg manden hvorfor han havde min hund... Hans svar " Jamen jeg har jo købt ham af Ceb, da du ikke ville have ham mere. Jeg har rykket og rykket for papirer ang. omregistrering, men han sagde at du var på ferie og derfor ville der gå noget tid inden du kunne sende papirerne. Politiet har hentet ham her hjemme da de har fået nogle tip om at jeg havde ham... " Zamzam har det godt, og han har været ved en familie der har behandlet ham godt!! Manden har efterfølgende skrevet og undskyldt mange gange og forklaret at han jo syntes det var en super lækker og skøn hund der var velopdragen og fantastisk sammen med hans børn, og derfor ville han gerne give den et nyt hjem, nu hvor han troede jeg ikke ville have ham mere...! Jeg håber det er svar nok! Endnu en gang, 1000 tak for alt jeres hjælp!!! Ord kan slet ikke beskrive hvor taknemmelig jeg er!!!


her er hvad der skete.


zamzams historie i medierne (linkhenvisning til historien)
Sabrina skulle på to ugers venne- og familiebesøg rundt i Danmark fra d. 23. juli, og da hendes ven i Rødovre tilbød at passe 6 år gamle Zamzam, slog hun til.

Vennen - hvis navn er nationen! bekendt - havde tidligere passet Zamzam, og Sabrina nød de to ugers ferie uden en hund på slæb. Men da hun forsøgte at komme i kontakt med vennen i søndags for at aftale afhentning af hunden, var hans telefon pludselig lukket.

Hun forsøgte at komme i kontakt med ham via Facebook, og gennem en fælles bekendt fik langt om længe oplyst et nyt nummer til hundepasseren, men da hun fik snakket med ham tirsdag, fortalte han at hunden desværre lige var løbet væk.

Min datter savner sin bedste ven
- Nu har jeg meldt den stjålet ved både politiet og dansk hunderegister, men nogen mener, at d e har set den salg på nettet, så nu er jeg ret nervøs. Jeg sidder med en datter på 7 år som brændende ønsker sig sin bedste ven hjem igen, og så var det jeg tænke på om nationen! kunne hjælpe, skriver Sabrina.

Og måske kan nationens! hundeopmærksomme medlemmer hjælpe?

Zamzam er af racen engelsk staffordshire bullterier, lystrer navnet Zamzam og er rødbrun med hvide aftegninger. i hovedet, nakke, bryst og potter. Han kostede 7.000 kroner for seks år siden og alle papirer er i orden ifølge Sabrina, der gerne vil høre fra folk, der har set Zamzam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar