mandag den 30. juli 2012

dyresex må og skal forbydes NU !!

Nu er en pony igen voldtaget, manden er taget på fersk gerning, MEN da dyresex ikke er forbudt, og ponyen ikke har lidt overlast, ifølge politiet, ja så kan han fortsætte med det, og det er ikke kun den, det er flere heste i det område, der udsættes for hans sygelige perversion

Er det kun mig der kan se noget galt i det her??

For mig er dyresex direkte nedrigt og farligt for dyret.
Dyr er ikke indrettet til en menneskelig penis, og dyrlæger har fået dyr ind med så store skader, at de må aflives
Oven i det kan dyrene ikke sige fra overfor en persons perversion
De kan ikke fortællle de ikke bryder sig om det, og så er det bare okay??

Jeg finder det personligt usmageligt, at politikere gang på gang inde på Christiansborg ikke vedtager et af de få fornuftige forbud. 
Nemlig forbud mod dyresex
Det kan jeg da forholde mig til!!
men NEJ.. politkerne mener ikke det er nødvendigt. Det er rigeligt for dem, at forholde sig til dyreværnsloven hvori der står,. at så længe de ikke lider overlast er det bare helt okay

Til sammenligning så mener pædofile også deres misbrug af børn er okay, og børnene ikke lider overlast.....
Børnene kan så heller ikke tale for sig selv, NØJAGTIGT SOM DYRENE!!!



Taget på fersk gerning efter voldtægt
  • Tip
  • Print
30. jul 2012, kl. 12:40 | Af: Milica Lecic
SILKEBORG: En 43-årig mand blev natten til søndag taget på fersk gerning i færd med at tage tøj på, efter han havde voldtaget en shetlandspony på Sortenborgvej i Silkeborg.

En af områdets beboere havde opdaget manden og tilkaldte hurtigt politiet.

- Han var ved at tage sit tøj på. Og han har haft en eller anden form for samkvem med en hest på marken, siger vicepolitikommissær Bent Riber Nielsen til MJA.dk.

Ifølge ejeren af hesten er manden op til flere gange blevet set have seksuel omgang med heste i området, men manden kan ikke sigtes, da det ikke er ulovligt at have sex med dyr, så længe dyret ikke lider overlast.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke være mere enig Theresa. Jeg synes det er forfærdeligt, at politikerene med undtagelse af Dansk Folkeparti, ikke vil være med til at forbyde voldtægt af dyr. De fleste der har med dyr at gøre, ved at dyr er utrolig gode til at skjule deres smerter. Det er bla. pga. de ved at vise smerter, risikere at blive udstødt af flokken eller kan blive et let bytte for et rovdyr. Derfor skal dyr have virkelig virkelig ondt, før det viser det. Jeg havde på et tidspunkt en kat der var blevet ramt af en bil og det eneste tegn på det, var en let halten på det ene bagben og flossede kløer. Dyrlægens røntgenfotografi viste dog at katten havde 3 dobbelt bækkenbrud. Havde det været et menneske, havde vedkommende garanteret skreget i smerte.... min kat sagde ikke et kny under hele transporten til dyrlægen. Jeg er ikke i tvivl om, at det må have gjort forfærdeligt ondt. Derfor mener jeg ikke, man umiddelbart er i stand til at vurdere om et dyr har lidt overlast eller ej efter et menneske har voldtaget det.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  2. Der er en demonstration den første i næste måned https://www.facebook.com/events/292726204147405/ håber de vil indse at at de skal gøres forbudt. jeg kan desvære ikke møde op da min datter ska opereres om fredagen men håber mange møder op.

    SvarSlet