torsdag den 7. juni 2012

undskyld har De hund???

Denne er fundet på facebook og er ret morsom. Forfatter er ukendt




Jeg var idag en tur i Rema 1000 & købte en pose Hundefoder til min Hund, da en Dame bag mig så spurgte, om jeg havde en Hund ?

Halloooo ?? Hvorfor skulle jeg ellers købe Hundemad ??
Så -- impulsivt sagde jeg :
" Nej, jeg har ikke en Hund, men jeg vil starte min Pedigree-Kost igen nu. Jeg burde nok ikke, for jeg endte på Hospitalet sidste gang ! Men, jeg tabte mig 25 kilo, før jeg vågnede op på Intensivafdelingen med masser af slanger, nåle og intravenøs ernæring i begge arme. "

Jeg fortalte hende, at det faktisk var en perfekt Kost og alt, hvad man skal gøre er at fylde sine lommer med Hundemad og bare spise en eller to hver gang man føler sig sulten. Maden er nærende, så det fungerer godt, så jeg agter at prøve igen.

(Nu vil jeg nævne, at på dette tidspunkt lyttede ALLE, i køen og de griner ad min Historie)
Forfærdet spurgte Damen om jeg var havnet på Intensiv, fordi jeg var blevet forgiftet af hundemaden .......... ?

"Nej", sagde jeg - "Jeg gik ned fra kantstenen for at snuse en Puddelhund i Røven og blev så ramt af en Bil... "

Jeg troede, Manden bag hende fik en Blodprop i Hjertet - for han lo indtil han græd.... ! :-/

Tænk over hvad du spørger mig om en anden gang, og være forberedt på mit svar. Jeg har al den tid i verden til at tænke på skøre ting at svare ... ;o)))

Nu hvor du har læst dette, så jeg er nødt til at indrømme, at jeg har kopieret det fra en anden......;-))) Kopier den også, og gør nogle glade i dag ....... ^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar