lørdag den 4. februar 2012

Hund i snor allesammen, men lad være med at lege politimand og ekspert

Vi kan være enige om, at når en hund overfaldes, er det forfærdeligt...men når en læser via læserbrev udråber alle hunde med muskler til at være syndere står jeg af
hele hendes brev er egentlig bare om at hun ser disse hunde daglligt uden mundkurv og politiet gør intet..

okay vi er enige om at loven skal overholdes, ingen tvivl der, og uanset race, hvis din hund er aggressiv og du ikke kan kalde den ind,tag den i snor

Dog stiller jeg mig skeptisk overfor, om alle de hunde hun ser, nu også er listehunde og hvorfor gør jeg det??

På daglig basis møder jeg ofte hundeejere der skråler efter mig,mens de prøver at holde deres hund, at min skal have mundkurv på¨
På hundegalleri har jeg netop fået kommentaren, hvorfor vanilla ikke skal gå med mundkuv(ud fra billede personen så...
Konklusionen er enkel
Hr og Fru Danmark aner ikke hvordan listehunde ser ud, de dømmer alle over en kam
Lad være med at lege ekspert ud fra billede mv, man kan ikke dømme en race ud fra det

Det er da fint at politiet skal gøre mere,men så skal det være for ALLE, og stop så den klapjagt på folk der har muskler

kilde om hvorfor jeg blogger dette
http://dinby.dk/frederiksvaerk/endnu-en-hund-overfaldet-hvad-goer-politiet?minby=frederiksvaerk#minby:frederiksvaerk

Tv Vanilla,th Diva ejet af Katja Grith
Er det rimeligt vi råbes efter med dræberhund, farlig hund mv, når det er de andre der ikke kan styre deres hunde??? at folk konstant råber vi skal have mundkurv på? at folk skriver på nettet de er forbudte, og dermed er det legalt at chikanere en?
Hvornår ser medierne på det?

1 kommentar:

  1. Det er ikke i orden.. Men den mentalitet er desvære set før.. "Perkere", albanere osv.. Fordomme og had uden nogen form for balance.

    SvarSlet