onsdag den 4. januar 2012

NU MÅ LOVLØSHEDEN HØRE OP

jeg sidder på en hundeside og falder over en debat vedr en listehund
Den er hentet af politiet, da de mener den har skiftet ejerskab
Den korrekte historie er at den passes mens ejeren arbejder, og det er xkæresten der passes. Hunden er fortsat i ejers navn
Hunden blev kørt direkte til aflivning



der var ingen høring,
heller ingen skrivelse,
retsplejeloven hvad er det?,
hundeloven blev tilsidesat
forvaltningsloven eksisterede heller ikke

Åbenbart kan man være ligeglad med loven hvis man er ansat i politiet

Hvornår skrider politikerne ind overfor denne retsløshed?


Det er urimeligt at man som borger i Danmark, ikke er sikret lovmæssigt mod politiets mistolkninger af loven og anarkistiske tendenser

Da jeg blev syg og kom på hospitalet, måtte en kammerat passe min hund
En aften han gik med den og en anden blev han stoppet. De var ligeglade med den anden hund, men min var da ulovlig
Betjenten var slet ikke i tvivl, trods min kammerat sagde at racen SBT ikke er ulovlig men kun på obslisten

Han måtte aflevere nummer og adresse, men nu tænker jeg


Hvad nu hvis de havde valgt at tage den med sig og aflive den med det samme?
Det er jo ikke første gang det sker!!!
Så kunne jeg stå med håret i postkassen, og sørge over min hund!!!!

Det må stoppe NU!!!
Politikerne må se at komme på banen og rette op på deres fatale hundeforbud, der rammer helt ved siden af, og er skyld i at uskyldige hunde aflives!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar