onsdag den 11. januar 2012

EFTERLYSTE HUNDE

Efter igår aftes hvor 10 efterlysninger af hunde blev sat på facebookgrupper og oplysninger om efterlyste hunde der var fundet døde havde fyldt min væg er min medlidenhed med dem der mister deres hund PIST VÆK

Jeg er den første til at indrømme der kan ske uheld
Snoren kan knække
Der er en der har glemt at lukke lågen ved besøg osv

Der hvor jeg bare ikke kan have ondt af folk er når

De slipper hunden løs selvom de ikke kan kalde den ind
De stiller den foran indkøbscentre
De har den med i bilen men uden hundesele, så når de åbner døren vupti er den ude og sådan kan man blive ved

Det er ren og skær idioti og ligegyldighed fra ejers side, når en hund stikker af pga sidstnævnte

Mellem jul og nytår gik det helt grassat og igen pga idioti.
Ofte fordi folk gik med deres hunde løse!! HALLOOOOO det her er dyr og de har en uforudsigelig adfærd og hvis den er bange kan du sige nok så mange gange din hund er god til indkald....... Når den er bange tager instinkterne over og så kan du stå med håret i postkassen

Så jeg beklager hvis jeg ikke synes det er synd ved mange episoder efterhånden, for LÆSER man hændelsesforløbet, kan man konkludere mange gange at EJEREN ikke har taget sit ansvar alvorligt

Hvis du føler dig ramt af denne blog, så er der måske en grund til det.
Bliv ikke sur ,
tag det til eftertanke istedet for

5 kommentarer:

  1. synes seriøst du er fucking blød at høre på.... jeg stiller ofte min dejlige rottweiler foran diverse indkøbcentre og der har aldrig været nogen problemer i det.... du er da vist lidt fucked up... fucking so

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du har været heldig ind til nu shake, og sikke et smukt sprogbrug du har.................

      Slet
  2. hvis ikke du selv har været ude for det er det jo let at sige "fucking so"
    - kære blogforfatter du har helt ret. hvem ville efterlade sine børn udenfor et supermarked? ingen, vel?
    Jeg synes at folk skal lade være med at skrive "fucking so" hvis de ikke ved hvordan det skal bruges! hvad er der blevet af "hvis ikke du kan sige noget fornuftigt, så luk skuffen!".

    SvarSlet
  3. shake tak for de pæne ord. det er altid rart at møde en med argumenterne i orden. måske de argumenter ville stoppe hvis du som jeg havde fulgt med i alle de tyverier der er fordi fok har stilt deres hunde foran kiosker supermarkeder mv

    som victoria skriver.. vil du sætte dit 3 årige barn foran et supermarked uden opsyn?

    SvarSlet
  4. Synes kun at denne note er på sin plads, jeg undre mig også hvert år efter nytår...

    SvarSlet